söndag 7 juli 2013

Varbergs Lydnadstävling

                                            Lydnad i Varberg
Jag och Zonic har varit och tävlat lydnad , vi var ett gäng som var nere i Varberg . Det är så roligt när man är flera så man kan peppa varandra , det behöver jag . Zonic fick 167 poäng i klass 1 . Det började inte så bra i linförigheten , Julia skulle filma och satt ijämnte planen . Jag började gå men i första svängen får Zonic syn på Julia å vill gå åt hennes håll, vilket gjorde att jag snubblade över honom .Han gör ett hopp åt sidan sen var linförigheten lite skakig , vi fick en 6 på den . Men vi blev 4 av 17 st i klassen så jag tyckte han skötte sig jättebra. Det blev en lyckad kväll med många bra resultat , Så ett stort tack till alla som var med .

                                                     Zonic på platsliggning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar