lördag 10 augusti 2013

Lydnad i Borås

 
 
 
 
Idag har vi kört Lydnad på Borås .
 
Jag och Zonic har kört Lydnads klass 2 i dag , det var våran debut . Han gick jättebra ända tills vi hade 2 moment kvar , då kom världens regnskur och alla på läktar reser sig upp och springer därifrån .Precis ijämnte där vi skulle utföra vårat moment , då blev Zonic lite orolig och undrade varför alla sprang . Men jag är jättenöjd vi fick 8 på Fritt följ, och det har vi haft lite svårt med . Rutan har jag tränat med 4 koner utan band , när jag lånade Maddes ruta med band i onsdags sprang han fram till bandet och stannade . OjOj tänkte jag det går aldrig i dag men peppar peppar , han sprang rätt in och fick 9,5 .  Läggandet 9,5 , Så till slut blev det 155 poäng ett andra pris och en tredje plats .  Så utan ett stört regn och en rusande publik hade vi nog klarat ett första pris , det får bli en annan gång .
                                                     Min underbara tollare Zonic.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar